fredag 21 januari 2011

Vilken underbar kväll!


Vi har inte använt vår hot tub på ett tag. Det var så vackert i går kväll med nysnön att vi inte kunde låta bli. Vi tog några foton, inte så lyckade, bl. a. ett där jag gör en snöängel. Sen skulle vi gå tillbaka i huset. Trodde vi. Va faan? Dörren är låst? Vi satt i vattnet ett tag och funderade. Och skrattade. Och funderade. Klockan tio på kvällen, Ka-Ron hade inga kläder, jag i kalsingar. Hmmm, gå till nån av grannarna? Till slut tog jag en tegelsten och slog sönder fönstret. Nu ska jag kolla om jag kan byta ut det själv och spara lite pengar. Sen ska jag fundera ut var vi kan gömma en extra nyckel.

2 kommentarer:

Bertil sa...

Det är sånt här som sätter färg på tillvaron.
Er hot tub verkar ligga långt från huset. Var det av ren tur som det var mörkt? Det hela verkar svenskt på något sätt. Ni tar tydligen inte så ofta såna här nakenpromenader?

Umepojk i Mason, Ohio sa...

Vår hot tub ligger alldeles intill huset, på altanen. Husen på bilderna är grannarnas. Normalt går vi ju ut med badhanddukar, men eftersom det är snö överallt finns det ingen stans att lägga dom. Det var faktiskt väldigt ljust ute pga av all snö och nära fullmåne.